Opinia użytkownika: Ewa_1134
Dotycząca firmy: Yes
Treść opinii: Postanowiłam udać się do galerii, aby poszukać prezentu na zbliżający się Dzień Matki. Najbardziej byłam zainteresowana biżuterią, dlatego w pierwszej kolejności udałam się do salonu YES. Zanim weszłam do środka, przystanęłam przy witrynie. Produkty były ładnie, estetycznie ułożone, różnorodne, witryna była oświetlona, wszystko dobrze widoczne. Po wejściu okazało się, że w salonie jest tylko jedna ekspedientka, która akurat obsługiwała innych klientów. Rozejrzałam się wobec tego po regałach. Po okołu 5 minutach w salonie pojawił się drugi sprzedawca. Przywitał mnie, oraz zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam prezentu z okazji Dnia Mamy. Pan zapytał czego konkretnie poszukuję, jaką biżuterię lubi mama, a następnie zaproponował mi do obejrzenia 3 różne pary kolczyków. Po wyłożeniu ich na ladę, zaproponował przymierzenie kolczyków, jednak nie zdezynfekował ich, co moim zdaniem powinien zrobić. W między czasie postanowił pokazać mi jeszcze jedne kolczyki. Pozostałe 3 pary zostawił bez opieki na ladzie, co nie należało do najbardziej rozsądnych rzeczy, tym bardziej, że nie było w tym czasie drugiej ekspedientki. pan zachwalał pokazywane kolczyki, mówił, że takie same kupił swojej mamie i była zadowolona. Ostatecznie nie kupiłam nic, podziękowałam i powiedziałam, że jeszcze się zastanowię. Pan był uprzejmy, zaprosił ponownie i życzył miłego dnia. W salonie panował porządek, wszystko było ładnie poukładane, temperatura była odpowiednia. Ogólnie wizytę zaliczam do średnio udanych ze względu na zaniedbania bezpieczeństwa, jednak sama obsługa była na zadowalającym poziomie. Na pewno jeszcze tam wrócę.