Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Parfois
Treść opinii: Ocena tego sklepu jest w połowie pozytywna, a w połowie negatywna. Może zacznę od tych spraw które mi osobiście przeszkadzają. Zaraz po wejściu do sklepu przy pierwszej oglądanej rzeczy (czasem tylko obejrzanej) podchodzi sprzedawca i od razu proponuje mi przymierzenie czegoś, albo chce zaprowadzić do czegoś podobnego. Z jednej strony świaadczy to o dobrej usłudze, ale te Panie robią to trochę bez wyczucia...Przecież nie zawsze to co zwraca naszą uwagę może się nam podobać... Obsługa klienta w Parfois jest jak dla mnie troche za bardzo nachalna. Fajnie jeśli sprzedawcy zapytaliby czego się szuka, albo zapewnili klienta ze w razie porzeby moga na niego liczyc, a nie z góry zakladają co klient chciałby przymierzyc i tak jest za kazdym razem kiedy jestem w tym sklepie..no cóż pewnie taka jest polityka firmy, a moze tylko mi to przeszkadza...Z drugiej strony mówienie przy wejsciu 'dzien dobry' oceniam jak najbardziej na plus, to bardzo kulturalne. Te panie są naprawdę miłe, uśmiechnięte, chętnie sprawdzają towar w magazynie ale powinny z wiekszym wyczuciem badać potrzeby klienta