Opinia użytkownika: Krzysztof_1283
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Pierwsze wrażenie po wejściu do placówki złe - od wejścia kolejka, mało miejsca dla klientów z uwagi na budowę lokalu (długi i wąski). Osoby stojące w kolejce znajdują się bardzo blisko obsługiwanych gości, więc bez problemu można uzyskać informacje o wysokości ich zarobków czy posiadanych oszczędnościach.Kolejny minus to pracownik, który po zakończeniu obsługi swojego klienta, nie zwracając uwagi na kolejkę wyszedł rozliczyć pieniądze.Na stojakach ulotki jedynie o kredytach, więc osoby chcące ulokować wolne środki muszą czekać w kolejce zanim coś się dowiedzą.Ostatni minus za procedury, przez które tworzą się kolejki (klienci przy sąsiednim stanowisku przenosili konto z Get Bank do Getin Bank i zajmowało im to około pół godziny).Pracownicy ubrani elegancko, w koszule i garsonki, poza jedną pracownicą, której strój w mojej ocenie był nie do końca pasujący do pracy.W lokalu czysto, witryny i podłoga bez zarzutów, podobnie stanowiska obsługi. Do okola informacje o bieżącej ofercie (ale z nastawieniem na kredyty).Obsługa bardzo przyjemna, pracownicy mili i sympatyczni, udzielają informacji o ofercie i wyjaśniają wszelkie wątpliwości. Oferta inwestycyjna ciekawa, produkty atrakcyjne, ale mogłoby być więcej programów do inwestowania.