Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Chciałam zorientować się w ofercie telewizji kablowej i w tym celu odwiedziłam Punkt Obsługi Klienta firmy Multimedia. Punkt ten znajduje się w nowym budynku w otoczeniu kilku placówek różnych banków. Po wejściu zastałam kilka osób czekających w kolejce oraz 4 osoby obsługiwane przy 4 stanowiskach obsługi. W punkcie tym obowiązuje pobieranie biletów z automatu kolejkowego. Obsługa przy stanowiskach przebiegała dosyć sprawnie i po ok. 10-ciu minutach czekania nadeszła moja kolej. Pracownice były schludnie ubrane, ale nie miały identyfikatorów, nie było tu również dostępnych ulotek z cennikami usług telewizji i internetu. Informacje takie można było uzyskać dopiero od pracowników. Pani, która mnie obsługiwała, sprawdziła najpierw możliwość techniczną podłączenia telewizji w moim mieszkaniu, a następnie przedstawiła ofertę pakietów telewizji kablowej i poinformowała o aktualnych promocjach. Rozmowa przebiegła w miłej atmosferze.