Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Sąsiedzi zalali mi sufit w kuchni, więc chciałam uzyskać odszkodowanie od swojego ubezpieczyciela. W dniu 30.04. zadzwoniłam na infolinie PZU, żeby zgłosić szkodę. Udało mi się szybko połączyć z konsultantką, która poprosiła mnie o podanie kilku danych dotyczących mieszkania oraz polisy. Konsultantka przyjęła moje zgłoszenie i poinformowała, że skontaktuje się ze mną likwidator szkód z PZU, żeby obejrzeć tę szkodę. W dniu dzisiejszym odebrałam telefon z PZU - pracownica działu likwidacji szkód zapytała czy możemy wycenić tę szkodę bez oględzin miejsca, ze względu na małą "szkodliwość" tego zgłoszenia. Pracownica zadała mi kilka pytań na temat mieszkania i wielkości zalania i poinformowała, że przeliczy teraz te uzyskane informacje i poda kwotę, którą ubezpieczyciel mi wypłaci. Po chwili oczekiwania pani podała mi wielkość kwoty i powiedziała, że zostanie mi ona przelana na konto w ciągu kilku dni.