Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Święta brak prezentów tak więc szybka decyzja o zakupie jakiegoś sprzętu. Wchodzę do sklepu spędziłam tam może z 20 min w poszukiwaniu pomysłu i promocji. Pomimo przedświątecznej gorączki w sklepie nie było dużo klientów. Jednak nikt ze sprzedających nie podszedł podpytać czy mi pomóc. Miotałam się jak cień. Ale mam jest wybrałam i szczęśliwa idę szukać obsługi a tu hmm brak ok 10 min zajęło mi zwerbowanie odpowiedzialnej osoby za dział potem kolejne 10 min zajęło jej szukanie sprzętu na magazynie, otrzymałam karteczkę i do kasy tu poszło szybko:) jednak nie dopytano się mnie czym będę płacić i zrobił się mega problem!! bo obsługa wpisała gotówkę a ja chciałam kartą. To była przeprawa że nie można, że muszę wrócić wycofać dostać kolejny kwit masakra zajęło to ok 20 min było bardzo nie sympatyczne bo traktowano mnie prawie jakbym ciała wynieść towar i uprzykrzyć im życie.