Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bricomarche
Treść opinii: W związku z tym, że nastała ładna pogoda, postanowiłam zainwestować w kupno grilla. Udałam się więc do Bricomarche, gdyż myślałam, że jedynie tam znajdę coś poczciwego. Przechodząc przez sklep zaobserwowałam, że podłoga jest bardzo czysta, a artykuły poukładane są na półach równo i starannie. Skierowałam się w stronę przedmiotów do ogrodu i tam zaczęłam szukać grilla. Znalazłam kilka sztuk, było ich około 6 rodzajów. Szukałam konkretnie grilla z pokrywą. Takie znalazłam 3. Jednak gdy już chciałam jakiś obejrzeć z bliska, dotknąć, zobaczyć jak funkcjonuje- okazywało się, że jest on albo cały luźny, albo ma coś urwane, albo się chwieje. Nie rozumiem, jak klient ma się zdecydować na sprzęt, z którym już w sklepie jest coś nie tak. Przymykając oko na małe niedoskonałości przy grillach chciałabym zwrócić również uwagę na ich cenę. Porównując je z konkurencją, w Bricomarche są one naprawdę bardzo wygórowane. Za średniej wielkości sprzęt, nie dość że jeszcze uszkodzony, musiałabym dać 209,90 zł. Gdy zobaczyłam tą cenę, nie dowierzałam. Jednak ku mojemu zdziwieniu, każdy inny był w podobnej cenie. Niestety pomimo mojego wielkiego zapału do zakupu grilla, nie zdecydowałam się na żaden. Przy mijaniu kas aby opuścić sklep zostałam pożegnana serdecznie przez pracownice przy kasach.