Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Tym razem to przewidziałam że dostępne w abonamencie GB mi w tym miesiącu nie wystarczą.Nie byłam więc zaskoczona gdy dostaję smsy informujące mnie najpierw o fakcie W ramach Twojego miesięcznego limitu szybkiej transmisji danych zostało Ci do wykorzystania mniej niż 500 MB.Czas: 2012-05-14 23:45:28 potem zaś o definitywnym wyzerowaniu konta. Wykorzystałeś juz 100% miesięcznego limitu szybkiej transmisji danych. Dalszy transfer danych odbywa sie z prędkością do 32kb/s.Czas: 2012-05-15 11:14:02Zastanawiać mnie może jedynie że między jedną a drugą wiadomością nie upłynęło za wiele czasu gdy praktycznie straciłam możliwość połączenia.Ale cóż.Nie ukrywam że jeżeli chodzi o sprawy poboru jednostek to całkowicie nie potrafię zapanować nad umiejętnością ich wykorzystania.Jak dzwonię to wiem ile rozmawiam, wiem jak jest kosztu.W przypadku internetu już takiej przeliczeniowej wiedzy nie mamTak czy owak dzwonię do Biura obsługi klienta Play.Szybko z menu wybieram opcję pomocy technicznej, dalej rozmowę z konsultantem który chwilę potem odzywa się w słuchawce.Dzień dobry, przedstawia się zapytuje w standarcie w czym może pomóc.Przedstawia pakiety i ich ceny.W odróżnieniu od informacji z przed miesiąca dziś Pan konsultant informuje mnie że zasilenie numeru będzie w ciągu 2 -3 h.Poprzednio wskazywano na 24HDzisiejsza rozmowa wprowadza kolejną dezinformację, na zapytanie o mój okres rozliczeniowy pada odpowiedź że jest to ostatni dzień miesiąca co nie jest bynajmniej prawdą gdyż mój okres rozliczeniowy kończy się około 20 któregoś.Na koniec konsultant napomyka że mam umowę do przedłużenia ale sam sugeruje że to jest kwestia przyszłościowa.Pełna zgoda.Taka informacja w momencie gdy już wykupiłam pakiet jest tylko czynnikiem nie potrzebnie czyniącym zamęt.Wzajemne pożegnanie i podziękowanie jak….. nakazuje.Po rozłączeniu sms z prośbą o ocenę rozmowy od mojego operatora.