Opinia użytkownika: Magdalena_1389
Dotycząca firmy: Wizzair
Treść opinii: Witam, wybrałam się na święta wielkanocne do córki, która mieszka w Hiszpanii, więc z miesiecznym wyprzedzeniem kupiam bilety na samolot w Wizzairze, bo mieli najtańsze.Lot miałam z przesiadka w Barcelonie na samolot innej firmy. Niestety z Warszawy wyleciałam z 5-godzinnym opóźnieniem i oczywiście nie zdążyłam na tamten samolot.Kosztowała mnie ta podróż dużo pieniędzy i zdrowia.Wysłałam reklamację do Wizzaira, którą oni oczywiście nie uznali, bo tanie linie praktycznie za nic nie odpowiadaja.Tylko, że gdybym kupiła ten bilet przed samym wylotem , to wcale nie zapłaciłabym tak tanio, tylko prawie tyle co w normalnych liniach.Uważam, że nie jest to uczciwe i powinno zdecydowanie sie coś zmienić.