Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: heyah
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy doładowania telefonu ze strony www.heya.pl. Posiadam numer w sieci Heyah I chciałam uzupełnić konto kwotą 10 zł. Weszłam na stronę operatora www.heya.pl. odszukałam ikonkę z doładowaniami i postępowałam zgodnie z instrukcjami. Obok było napisane, ze mogę się zalogować i wówczas doładować konto, ale wypełnić formularz. Ta druga opcja czyli wypełnienie formularza bez logowania nie zadziałała po raz pierwszy, po raz drugi i po raz trzeci. Niestety skończyło się na wklepaniu numeru, kwocie doładowania i podaniu danych gdzie ma przyjść potwierdzenie doładowania. Ostatecznie wysłałam sms na numer 6666 ponosząc opłatę zgodna z moim planem taryfowym. Po chwili przyszedł mi kod smsem i zalogowałam się. Formularze bardzo prosty do wypełnienia. Minus za to, że płatność odbywa się nie tak jak poprzez Płace z allegro tylko podane dane należy wpisać do przelewu i dopiero zatwierdzić przelew. Doładowanie pojawiło się natychmiast na moim koncie. I pojawił się również sms informujący o wykonaniu zamówienia. Wszystko szybko i sprawnie poza forma dokonywania płatności oraz tym, że to nie prawda, że bez zalogowania mogę wykonać doładowanie.