Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: ipko.pl to internetowa obsługa klientów banku PKO BP. Za pośrednictwem tej strony każdy klient może dokonać wszelkich transakcji w swoim domu, bez konieczności stanie np. w kolejce do okienka kasowego. Każdy rachunek, każda płatność w formie bezgotówkowego przelewu znajduje się na koncie odbiorcy tego samego lub następnego dnia, zależnie od godziny jej dokonania. Jeśli płatność jest przekazywana przez klient na konto odbiorcy które też jest w PKO BP to przelew robi się automatycznie i tego samego dnia dociera. Od lat jestem użytkownikiem konta internetowego w tym banku i systematycznie wykonuję moje transakcje za pomocą ipko.pl Bezpośrednio z kont można wykonywać przelewy do ZUS czy Urzędu Skarbowego gdzie wymagane są specjalne druki. Na koncie internetowym ipk.pl druki są już wprowadzone, wypełnione automatycznie wystarczy tylko wpisać kwotę przelewu. To wygoda. Można też tu dokonać doładowań telefonów komórkowych wszystkich operatorów. To kolejna zaleta, po opłaceniu telefon jest natychmiast doładowany. Administratorzy tego portalu wyszli naprzeciw wszelkim oczekiwaniom klientów. Szkoda tylko, że opłaty do niskich nie należą i miesięcznie trzeba rezerwować jakieś 20 zł z tego tytułu, nie licząc opłat za wykonywane przelewy: 0,50 zł jeśli jest zdefiniowany stały odbiorca, 1 zł za przelew jednorazowy, 1-4 zł jeśli było polecenie przelewu. To niby nie dużo jednostkowo ale w skali miesiąca sporo się zbierze.