Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy realizacji zamówienia nagrody gwarantowanej w Klubie super Obserwatora. W dniu 20 kwietnia zamówiłam nagrodę z katalogu nagród. Jako nagrodę wybrałam doładowanie telefonu za 30 pkt ( czyli doładowanie wskazanego numeru kwotą 20 zł). Nie ukrywam, że oczekiwałam, że owe 20 zł pojawi się na moim koncie najpóźniej do majowego weekendu. Na e-maila tuż po złożeniu zamówienia przyszło potwierdzenie zamówienia nagrody. Pozostało czekać no i czekałam. Zaczęłam nawet wątpić czy nie popełniłam błędu w podaniu nr telefonu. W dniu 8.05 wysłałam e-maila z zapytaniem o termin realizacji doładowania. natychmiast otrzymałam odpowiedź. A dnia następnego doładowanie zostało zrealizowane. Szkoda, ze musiałam się przypominać. Plus za odpowiedz na e-maila i prawie natychmiastowe doładowanie po moim e-mailu. Teoretycznie mogę czekać na nagrodę do 21 dni czyli realizacja zamówienia w tym terminie. W praktyce po tym jak kiedyś w ciągu 15 minut od zamówienia telefon był już doładowany to tym razem tak długi czas oczekiwania wydał mi się mimo wszystko za długi. Aż 4 pkt ponieważ doładowanie nastąpiło przed upływem deklarowanych 21 dni roboczych na dostawę nagrody, na moje zapytanie otrzymałam natychmiastową odpowiedź.