Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Jak dotąd nie miałam dotkliwych zastrzeżeń pod kątem portalu jakoscobslugi.pl ale widać nic nie może wiecznie trwać. Niezadowolenie to mało powiedziane, niesmak to też delikatne określenie, aż się prosi poddać pod wątpliwość wiedzę i kompetencje dwóch moderatorów (a może to ten sam), którzy mieli „szczęście” oceniać dwie moje obserwacje i w swej możliwości odrzucili je a uzasadnienie, które otrzymałam to jakiś szablon nie mający nic wspólnego z moją opinią. Gdyby była nie na temat – byłoby OK., gdyby była obraźliwa, wulgarna i uwłaczająca – byłoby OK. ale dotyczyła konkretu, wyraziła moje zadowolenie i ocenione zostały te aspekty, które wynikały z opisu. Być może wielu obserwatorom nie spodoba się ten mój opis (zakładając, że moderator go nie odrzuci bo uzna że jest zbyt emocjonalna – to jest bardzo względne)) i skrytykują go. Taka sytuacja zdarzyła mi się po raz pierwszy i wzbudziła krótkotrwałą niechęć do dalszych obserwacji i ich zamieszczania w portalu. Jednak mnie nie tak szybko można zniechęcić, sięgnęłam do regulaminu i skorzystam z zawartego tam prawa do reklamacji – odwołam się od tych decyzji w trybie tam przewidzianym. Na razie póki co moja ocena dla jakości obsługi jest negatywna i podnosi ją tylko aspekty: trzeci - oferta, cena, asortyment (za możliwość zamieszczania obserwacji i wyrażania własnego zdania), czwarty – organizacja i jakość obsługi (za sprawność w ocenianiu), natomiast dwie pierwsze stawiam „pod kreską”, zarówno wiedzę jak i reakcję (zachowanie) łączące się wzajemnie. Jeśli moja reklamacja nie będzie uwzględniona „odwołam to”.