Opinia użytkownika: Aszka
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Niedaleko od wejścia znajduje się dział z pieczywem, na którym wzięłam kilka rogalików croissant, będących akurat w promocji. Rogaliki oraz inne pieczywo znajdowały się w czystych pojemnikach. Przy każdym rodzaju pieczywa umieszczona była jego cena. Na dziale dostępne były papierowe oraz foliowe torebki do pakowania. Na dziale warzywa-owoce produkty wyglądały świeżo, nad każdym produktem znajdowała się cena, dostępne były foliowe woreczki. Z lady chłodniczej wzięłam kilka ulubionych jogurtów, miały miesięczny termin ważności i była przy nich cena. Nie zauważyłam pustych półek na tym dziale. Czynne były 4 kasy, ustawiłam się do jednej jako 3. w kolejce. Na obsługę czekałam 3-4 minuty. Kasjer był ubrany w firmowy strój z przypiętym identyfikatorem, powiedział "dzień dobry", zeskanował moje zakupy i podął kwotę do zapłaty, a następnie kwotę reszty. Na koniec obsługi powiedział "dziękuję, zapraszam ponownie".