Opinia użytkownika: Natalia_549
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Skontaktowałam się z bankiem, aby zlikwidować kartą kredytową. Oczywiście trochę musiałam poczekać, aż przełączą mnie do właściwej osoby, jednak był to czas w pełni akceptowalny. Przedstawicielka banku po zweryfikowaniu moich danych od razu przystąpiła do zamykania karty. Myślałam, że będę musiała się długo tłumaczyć, pisać jakieś oświadczenia, czemu, dlaczego, a po co itp. Spodziewałam się naciągania, że mam się jeszcze zastanowić, przemyśleć, czy na pewno chce zrezygnować. A tutaj bardzo miło się zaskoczyłam. Pracownica poinformowała mnie jak wygląda ta procedura, że w ciągu 30 dni mogę zmienić decyzję bez żadnych konsekwencji. Dyskretnie spytała się tylko jaki jest powód zlikwidowania karty, a cała rozmowa przebiegła w bardzo miłej atmosferze. Dodam tylko, że likwidowałam kartę nie ze względu na niezadowolenie z banku czy też jego oferty, ale z przyczyn całkowicie niezwiązanych z bankiem i jego obsługą.