Opinia użytkownika: CiociaKlocia
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Moja wizyta była złożona w celu zasięgnięcia informacji na temat lokat. Przed wejściem było czysto. Drzwi były umyte. W środku na podłodze obok wejścia leżała zaschnięta ziemia, komuś odpadła z butów. Dwa kroki dalej na ziemi leżały rozsypane ulotki reklamowe. Czynne były 3 stanowiska, wszystkie zajęte. Po chwili jedno z nich się zwolniło, jednak dotyczyło Ror-u i pełniło funkcję kasy - nie dla mnie. PAni mnie zaprosiła jednak powiedziałam, że ja po lokatę i ta powiedziała że muszę zaczekać, jednak po paru sekundach zmieniła zdanie i zaprosiła mnie od siebie. Powiedziałam, że chciałabym jakoś zainwestować pieniądze. Powiedziała mi co nieco o lokatach, jednak same ogólniki. Napomknęła o obligacjach, jednak żadnego z produktów nie nazwała według nazwy tylko od tak sobie ogólnie. Pani nie za bardzo wiedziała o czym mówić. Sama musiałam wyciągać z niej informację, na dodatek nie do końca umiała mi je przekazać. Na koniec powiedziała w którym innym banku mogę szukać tego, co mnie interesuje. Wizyta zakończyła się dość szybko. Wyszłam zaciekawiona ofertą ale kompletnie zielona. Pani była bardzo miła, jednak to nie wystarczy. Dodatkowo w czasie kiedy ja coś mówiła, ona odebrała telefon i przez niego rozmawiała, musiałam przestać mówić, bo i tak nie słyszała co do niej mówię.