Opinia użytkownika: herrera
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Być może ta opinia nie przejdzie w ogóle przez moderację ale napiszę co myślę... Otóż odnoszę wrażenie że od pewnego czasu na tej stronie odbywa się coś w rodzaju "wyścigu szczurów", kiedyś fajnie było tu zajrzeć, dodać swoją obserwcję lub przeczytać opinie innych obserwatorów, dotyczące przede wszystkim jak sama nazwa wskazuje jakości obsługi. Teraz trwa konkurs "Strzelaj opinie", i mam wrażenie że dla niektórych opiniujących nie ma znaczenia co wpiszą, aby tylko wklepać kolejną obserwację dotyczącą w zasadzie niczego, po to by mieć tą jedną więcej. Pozwolę sobie zacytować "W nowej odsłonie salon sizeer prezentuje się bardzo dobrze. Nabrał świeżości. Również pracownicy jakoś chętniej pracują w nowej scenerii, z czym wczesniej bywało różnie. W tym sklepie możemy kupić wszelakie obuwie, głównie spotrowe. Możemy tutaj nabyć buty takich marek jak: adidas, converse, lacoste. Oczywiście ceny tych zakupów nie będą niskie. Obsługa sklepu jest uprzejma i pomaga odnaleźć, np. poszukiwany rozmiar." Minimalna ilość znaków wykorzystana, ale informacja tym jakich marek buty można nabyć jest mam wrażenie zbędna, o cenie.. no cóż.. wysoka czy niska, to pojęcie względne, zależne być może też od zasobności portfela. Jeśli natomiast mówimy o marce Lacoste to nie wymagajmy niskich cen. Sizeer jest sieciówką i znam jego ofertę, również ceny. Jeśli ktoś chce kupić buty adidas to czy w tym sklepie czy w innym musi przygotować się na wyższą cenę niż w chińskim markecie. Jedyną konkretną informację jaką wpisał komentujący jest ta o uprzejmości sprzedawców, o ich chęci do pracy z którą to wcześniej różnie bywało. A cała reszta w jakim celu? Czy soczyste pomarańcze na ścianach (prawdopodobnie wszsytkich salonów sizeer) mają jakikolwiek wpływ na jakość obsługi? Być może z nową kolekcją wejdzie znów nowy wystrój, i wtedy znów będzimy o tym pisać by mieć jedną obserwację więcej?