Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Auto OK
Treść opinii: Z usług stacji diagnostycznej korzystałem przy okazji robienia przeglądu okresowego w samochodzie. Z zewnątrz stacja wygląda bardzo dobrze, jest w czerwonym kolorze i wyraźne oznakowanie dlatego łatwo ją zobaczyć. Osobne wejście jest do recepcji i do boksów w których naprawia się samochody i dokonuje przeglądów. W pierwszej kolejności udałem się do recepcji gdzie panował porządek. Przede mną był jeszcze jeden klient, jednak pani szybko go obsłużyła. Pan grzecznie mnie przywitał i spytał w czym może pomóc. Zapłaciłem za przegląd i Pan skierował do boksu w celu przeglądu.. Po podjechaniu pod wskazany przez Panią boks, bramę otworzył pracownik stacji i kazał wjechać do środka. Był to starszy pan – nazwiska jednak nie pamiętam. Gdy wyszedłem z samochodu pracownik nie powitał mnie, to ja po krótkiej chwili powiedziałem „dzień dobry”. Pan przystąpił do swojej pracy tj do przeglądu samochodu. Był niezbyt uprzejmy, gdy kazał pokazać trójkąt ostrzegawczy, gaśnicę i inne niezbędne w samochodzie rzeczy. Wszystko okazało się być sprawne za wyjątkiem przepalonej żarówki przy tablicy rejestracyjnej. Pan przeprowadzający przegląd nie chciał wystawić dokumentu, że samochód jest sprawny do jazdy i musiałem udać się do recepcji i kupić żarówkę. Po powrocie pracownik zawołał innego, młodszego pracownika, któremu kazał wymienić żarówkę, sam w tym czasie zaczął wypełniać dokumenty. Koszt przeglądu nie był zbyt wysoki w porównaniu z innymi tego typu stacjami diagnostycznymi. Ze względu na nieuprzejmość pracownika z usług tej stacji już nie skorzystam.