Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Dnia 19 maja wybrałam się na zakupy do Deichmann`a w C.H. Galaxy. Sklep znajduje się na parterze. Wewnątrz panował spory ruch, zauważyłam około 20-25 klientów. Przy stanowisku kasowym obecna była jedna osoba, natomiast na sali sprzedaży zauważyłam dwie pracownice, zajęte porządkowaniem towaru. Jedna z nich przywitała mnie zaraz po wejściu do sklepu słowami „dzień dobry”. Udałam się na poszukiwanie obuwie damskiego. Obejrzałam dostępny asortyment. Po upływie około 5 minut podeszłam do jednej z pracownic i poprosiłam o pomoc w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru obuwia. Pracownica od razu porzuciła swoje dotychczasowe zajęcie i pomogła mi w poszukiwaniu. Bardzo szybko odnalazła rozmiar 36, wręczyła mi karton i wskazała miejsce do przymierzenia. Pracownica była bardzo sympatyczna i chętnie mi pomogła, po czym wróciła do swoich zajęć. Przymierzyłam jeszcze dwie inne pary obuwia i udałam się w kierunku kas. Przy stanowisku kasowym znajdowała się jeden pracownik. Obsługa przy kasie przebiegała szybko i sprawnie. Zapytałam o możliwość zwrotu lub wymiany, zostałam poinformowana o możliwości reklamacji i zwrotu przez 3 miesiące. Pracownica zaproponowałam mi wkładki do butów w promocyjnej cenie, następnie wręczyła paragon i pożegnała. Wizyta przebiegła zgodnie ze scenariuszem. Nie mam żadnych uwag co do jakości obsługi klienta w sklepie Deichmann. W sklepie panuje miła atmosfera, jest dużo miejsca, nie ma problemu ze znalezieniem właściwego rozmiaru. Wewnątrz panuje ład i porządek. Sklep jest duży dobrze oznaczony, towar jest logicznie poukładany i nie ma problemu z odnalezieniem odpowiedniego obuwia. Asortyment jest zróżnicowany, a produkty są schludnie i równo poukładane. Towar jest dobrze oznaczony, łatwo znaleźć odpowiedni rozmiar i cenę.