Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Lassar
Treść opinii: Drzwi i szyby sklepu czyste, tak samo jak podłoga wewnątrz. Na wieszakach w równych rzędach wisiały czyste i nie pogniecione garnitury. Na manekinach prezentowana była część asortymentu – garnitury i kolorowe koszule. Manekiny jednak nie prezentowały się okazale. Kiedy wszedłem do sklepu przebywały tam dwie elegancko ubrane pracownice, żadna jednak nie podeszła z propozycją pomocy. Sam podszedłem więc do kas i poprosiłem o pomoc (pracownice nie odpowiedziały na moje powitanie). Po zmierzeniu rozmiaru kołnierzyka przystąpiliśmy do wyboru wzoru koszuli. Młodsza z pracownic prezentowała postawę bierną, przyglądała się właściwie mojemu postępowaniu oczekując na wybór. Starsza zaś prowadziła 'doradztwo' w starym stylu: każdy mój wybór był świetny i niesamowity. W końcu zdecydowałem się na jeden z produktów, zapłaciłem kartą, jednak musiałem chwilę poczekać – zabrakło papieru w kasie. Kiedy młodsza z pracownic zajęła się jego uzupełnianiem zapytałem o jeszcze jeden model koszuli. Okazało się, że nie ma mojego rozmiaru, lecz starsza z kobiet obiecała go dla mnie zamówić. Po odbiorze potwierdzenia zapłaty i paragonu pożegnałem obie panie, które z uśmiechem odwzajemniły moje 'dziękuję, do widzenia'. Po czterech dniach udałem się po odbiór zamówionej koszuli. Czystość i dekoracje pozostały bez zmian. Okazało się jednak, że zamówienie nie zostało zrealizowane. Zmuszony byłem wybrać więc inną koszulę i krawat. Obsługująca mnie znudzona i elegancko ubrana młoda kobieta jednak nie była zaangażowana w pomoc. Elegancka koszula to dla niej jedynie biała klasyka na spinki + krawat w kolorze garnituru. Zapłaciłem kartą, z czym tym razem nie było problemów.Wracam do tego sklepu ze względu na jakość i cenę koszul, nie ze względu na jakość (marną) obsługi.