Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Sephora
Treść opinii: Drzwi i okna sklepu, podłoga wewnątrz – były czyste, było ciepło, unosił się przyjemny zapach. Towar na półkach był starannie równo ułożony, opakowania były nienaruszone a ceny widoczne pod każdym produktem. Nie zauważyłem żadnych braków w asortymencie, wszystkie testery były niemal pełne, nie brakowało też papierowych pasków. W trakcie mojej wizyty spośród ubranych w firmowe stroje pracowników wyraźnie zainteresował się mną jedynie pracownik ochrony. Kiedy wybrałem odpowiedni produkt podszedłem do czystej i uporządkowanej kasy. Byłem 3 w kolejce, ale kobieta stojąca przede mną poprosiła pracownicę o pomoc przy jednej z półek. Po chwili do kasy podeszła inna pracownica: przywitała mnie bez nawiązywania kontaktu wzrokowego, odpowiedziała na moje pytanie (czy są dostępne wody perfumowane z tej samej serii – nie) i w trakcie skanowania kodu zapytała o kartę stałego klienta. Nie mam takiej karty, ale pracownica nie zaproponowała jej wyrobienia. Sam poprosiłem o formularz rejestracyjny i szybko go uzupełniłem. Odpychająco działa konieczność podania swojego numeru telefonu i obowiązek powtórnej rejestracji karty na stronie internetowej Sephory (jasna, przejrzysta, szybka rejestracja). Za zakupy bezproblemowo zapłaciłem kartą – paragon i potwierdzenie kasjerka położyła na tacce.Sam sklep niczym nie odbiega od wyobrażeń o czystej, dobrze zorganizowanej placówce, jednak zachowanie obsługi nie przypadło mi do gustu. Pracownicy najwyraźniej ocenili mnie jako jednorazowego klienta i mieli rację – kolejny raz udam się do Sephory w CH Plaza...