Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Optical Center
Treść opinii: Placówka Optical Center w Galerii Olimp mogłaby służyć za przykład. Czystość, porządek, przejrzystość – sala sprzedaży bez zarzutu. Mili, ubrani w firmowe stroje pracownicy ciepło zwracają się do klientów, utrzymując kontakt wzrokowy i komunikację niewerbalną na wysokim poziomie. Kiedy wszedłem do centrum pracownica natychmiast powitała mnie na stojąco, zapytała o powód mojej wizyty, po czym zaprosiła do swojego biurka. Tam zadała całą serię pytań związanych z moją wadą wzroku, zabrała okulary do analizy – i w ciągu 2 minut wiedziała o niej więcej niż ja. Zaproponowała badani, które odbyły się natychmiast. Badanie zostało przeprowadzone w specjalnym odpowiednio wyposażonym pomieszczeniu – było tam czysto i ciepło. Przeprowadzała je elegancko ubrana miła specjalistka. Przed badaniem natarła płynem dezynfekującym wszystkie przyrządy. Badanie trwało około 5 minut i skończyło się dokładnie w tym momencie, w którym zaczęło mnie nudzić. Na koniec otrzymałem informację o rozwoju mojej wady wzroku, możliwych zmianach i sposobach leczenia. Po badaniu wróciłem na salę gdzie mogłem wybrać oprawki – pracownica aktywnie pomagała dobrać odpowiedni model według moich wskazówek. Przy kasie mogłem wybrać rodzaj szkieł i formę zapłaty (zaliczka lub całość). Całość zapłaciłem kartą – otrzymałem potwierdzenie na specjalnej osobnej karcie. Zostałem też poinformowany kiedy mogę odebrać okulary (na drugi dzień), i kiedy technik może je odpowiednio dla mnie 'ustawić'. Kiedy zgłosiłem się po odbiór okazało się, że żadne poprawki nie są potrzebne – jestem bardzo zadowolony. W zestawie dostałem etui i ściereczkę oraz kartę z zapisem wyników badania.Z radością wrócę do Optical Center: czystość, miła i elegancka obsługa, profesjonalne badanie i szybka realizacja zadania to nie wszystko. Cieszy ilość i zróżnicowanie dostępnych oprawek, dopasowanie każdego modelu i darmowe, ekspresowe badania. A za okulary Ray-Ban zapłaciłem 30% mniej niż za 'zwykłe' oprawki u 'zwykłego' optyka...