Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PAWO
Treść opinii: Drzwi i okna sklepu były czyste. Wewnątrz nie zauważyłem żadnych nieczystości, było ciepło, unosił się przyjemny zapach. Towar na wieszakach był starannie równo powieszony, żaden garnitur nie był zmięty czy pobrudzony. Kilka chwil po tym, jak wszedłem do sklepu podeszła do mnie elegancko ubrana i bardzo miła sprzedawczyni. Zbadała moje potrzeby i w ciągu kilku minut przyniosła do przymiarki 3 garnitury. Po dobraniu konkretnego rozmiaru przyniosła jeszcze buty, tak abym mógł przymierzyć 'komplet'. Przymierzalnia była przestronna i czysta, lustro miało odpowiednią wielkość i nie było pobrudzone. Okazało się jednak, że spodnie są nieco za ciasne – otrzymałem wtedy informację, że garnituru nie można 'złożyć' z dwóch kompletów. Jednocześnie pracownica sklepu poleciła inny, w którym można by dokupić same spodnie. Pomimo że nie kupiłem w tym sklepie garnituru, wróciłem tam po buty i krawat. Chciałem też kupić koszulę, jednak okazało się, że w sklepie nie ma podstawowej, gładkiej, błękitnej koszuli w moim rozmiarze. Pomimo starań i delikatnych sugestii ze strony sprzedawczyni nie zmieniłem zdania, i do kompletu dobrałem tylko skarpetki. Przy kasie spędziłem 2 minuty – pracownica pakowała moje zakupy, a ja uzupełniałem dokumenty potrzebne do założenia karty stałego klienta. Pomimo prób negocjacji nie dostałem rabatu. Zapłaciłem kartą, z czym nie było żadnych problemów. Była to moja pierwsza wizyta w tym sklepie i jestem pewien, że tam wrócę. Spodobała mi się jakość oferowanych wyrobów, a ich cena mnie nie wystraszyła. Porządek oraz miła i dobrze zorganizowana obsługa sprawiają, że braki w zaopatrzeniu stają się mniej dotkliwe – w końcu sklep jest zlokalizowany w centrum handlowym, i tak gdzieś znajdę to, czego potrzebuję.