Opinia użytkownika: Bastian
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: Będąc na zakupach w centrum handlowym galeria Łódzka stanąłem sobie przy kawiarni Tchibo.Z obserwacji zauważyłem, że jakość obsługi klienta bardzo spadła i odbiega od dawnych standardów, które panowały w tej sieci. Pani są nadąsane nie miłe brakuje powitania zajęte często rozmową z sobą przy tubach z kawą. Nie wiem, czemu w manufakturze jest inne podejście do klienta różnica jest kolosalna uprzejmość, uśmiech, porada aż chce się tam wracać tu panuje atmosfera gęsta. Szczególnie jak jest tak jedna pani w ciemnych włosach niestety imienia nie zapamiętałem. Ogólnie wygląd sklepu jest dobry towary umieszczone są poprawnie z widocznymi cenami. Asortyment jest szeroki, ceny widoczne. Ubolewam, nad jakością obsługi, której tu zabrakła z obserwacji wynika, że siec chyba źle docenia tamtejszych pracowników. Gdzie ten personel, który był tam kiedyś???? A na prawdę był miły i sympatyczny szkoda, że muszę jeździć do manufaktury. Nie jestem osobą złośliwą, ale jako klient, który zostawia pieniądze, z których personel ma wynagrodzenia życzyłbym sobie chodziarz pozory uprzejmości.