Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Europejskie Centrum Odszkodowań
Treść opinii: 2 lata temu miałam wypadek samochodowy. Ucierpiałam jako pasazer. Wystąpiłam o odszkodowanie poprzez pośrednika - przedstawiciela Europejskiego Centrum Odszkodowań. Na początku przyjechał do mnie Pan, spisał umowę i wyjaśnił, że pobierają 30% od wynegocjowanej kwoty. Przystałam na to. Przez cały okres toczącej się sprawy miałam problemy. Najpierw zmieniłam osobę, która zajmowała się moją sprawą, ponieważ nie informowała mnie na bieżąco o postępach. Potem Pani Marta - była kompetentną osobą, ale nie chciałą wysłać mi ksera dokumentów i jak doszło do wypłaty, powiedziała, że ona już tym się nie zajmuje i muszę kontaktować się z kimś innym. Do działu finansowego nie mogłam się długo dodzwonić. Na wpłatę czekałam miesiąc czasu, chociaż już była przyznana i w posiadaniu pośrednika. Nie wiem, co się działo z moimi pieniędzmi przez ten czas. W końcu po przedstawieniu jasno swojej opinii i postawieniu kilku pytań, dlaczego nie otrzymałam wpłaty, skoro miała się pojawić po tygodniu, otrzymałam maila, że wyznaczono mi nowy termin. i faktycznie za te parę dni wpłata na konto pojawiła się. Jestem zadowolona, bo sama bym większej kwoty nie wynegocjowała, ale po cześci czuję się oszukana.