Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Hotel Logos
Treść opinii: Mieliśmy w tym hotelu zarezerwowaną salę na wesele i wpłaconą zaliczkę od 1,5 roku. Po tym czasie zadzwoniłam by omówić menu na wesele. Okazało się , że hotel zmienił nazwę. (W momencie rezerwacji nazywał się "Dom Nauczyciela".) Ponadto zmieniły się warunki wynajmu. Dawniej było ustalone, że alkohol, napoje gazowane i ciasta można dowieść we własnym zakresie.Natomiast teraz trzeba było kupić wszystko w lokalu, co spowodowało wzrost kosztów wyprawienia wesela. Nie zostaliśmy o tym poinformowani w odpowiednim czasie, dowiedziałam się właściwie przypadkiem . Musieliśmy kupić nowe zaproszenia i szukać nowej sali na wesele. Zaliczka została zwrócona. Na stronie www w ofercie weselnej nadal nie ma informacji , że wymienione produkty można zakupić TYLKO w lokalu.