Opinia użytkownika: Małgorzata_1552
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Sieradzki Jysk ma jedną podstawową wadę - ma niedogodne położenie. By tam się dostać muszę się wybrać do niego specjalnie. Nigdy nie jest mi po drodze. Personelu na terenie sklepu - wydaje mi się - że zawsze jest za mało. Dwie osoby (średnia, którą często widzę) mogą mieć problem z obsługa klienta. Faktem jest, że już przy kasie obsługa jest szybka, kompetentna i miła. Jysk ma spory asortyment (ostatnio kupowałam tam taboret - 19,95 zł) mebli ogrodowych, pościeli, gier logicznych, ozdób a wszystko w naprawdę przystępnej cenie. Sam sklep jest ładny, czysty ale gęsto pozastawiany i gdy jest więcej ludzi ciężko się po nim poruszać. Podsumowując: duży wybór w przystępnej cenie ale niestety "nie po drodze".