Opinia użytkownika: Laila
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Po zakup nowego stolika wybrałam się do Ikei. Od czasu kiedy ostatnio tam byłam sklep bardzo się rozbudował. Na szczęście co jakiś czas były mapki pokazujące gdzie jaki dział się znajduje. Niestety mimo iż znalazłam stoliki to nie udało mi się zlokalizować tego który akurat chciałam kupić (znalazłam go na stronie internetowej sklepu). Po sklepie chodziło akurat dwóch młodych pracowników wyglądających trochę jakby próbowali się ukryć przed klientami. Po objaśnieniu jak stolik wyglądał i zapytaniu czy taki stolik jest dostępny pracownik łaskawie ( z tonem wręcz obrażonym chyba o to że przerywam mu rozmowę z kolegą) wskazał mi gdzie mam pójść aby go znaleźć. Po znalezieniu stolika a później odszukaniu go w samoobsługowym magazynie udałam się do kasy. Przede mną były dwie osoby. Tym razem pracownica była miła.