Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: OleOle.pl
Treść opinii: Robiłam w tym sklepie zakupy pierwszy raz i chyba ostatni. Nie ze względu na jakość sprzętu czy wygórowane ceny lecz z powodu jakości obsługi na infolinii. Kiedy dokonywałam zakupów było wszystko super, wszyscy mili, wszystko da się dograć i sam miód. Schody się zaczęły po dokonaniu zakupu kiedy chciałam aby poinformowano mnie w jakich godzinach mogę się spodziewać dostawy sprzętu - pan bardzo niemiło powiedział mi że od 10.00 - do 21.00 mam czekać. Pytałam czy mogą podać dostawcy mój numer żeby zadzwonił bo muszę być w pracy ale w każdej chwili podjadę - powiedziano mi że nie ma takiej możliwości. Kiedy już przyjechał do mnie dostawca - po wcześniejszym telefonie powiedział mi, że oni zawsze dzwonią ok 30 min przed przyjazdem i że na infolinii o tym mówią i nie rozumieją czemu tak mnie potraktowano. Ponownie niemiło było kiedy zadzwoniłam w sprawie przewodu, który podobno miał być przy sprzęcie. Było niekompetentnie i niesympatycznie. Fajny sklep, dobre ceny a obsługa jakaś niewydarzona - a szkoda.