Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Byłam zmuszona zwrócić zakupione dwa dni wcześniej buty. Pani była bardzo uprzejma, nie pytała o powód. Zasugerowala jednak, abym wzięła sobie inne na wymianę. Powiedziałam, że wolę zwrot gotówki i dostałam go od ręki podpisując jakiś papierek (co mnie zdziwiło bo nigdzie przy zwrocie nie spotkałam się z obowiązkiem wpisania swoich danych łącznie z adresem). Jedyny minus za obsługę dałabym drugiej pani, która koleżanki wezwały do kasy. Zrobiła się za mną dłuższa kolejka i chciały usprawnić obsługę, a ta trzecia niezadowolona zapytała "po co mnie tu wezwałyście?". Pakowała buty nie patrząc na klienta i nadal przekomarzając się z koleżankami. Gdyby to mnie obsługiwała, zwróciłabym jej uwagę.