Opinia użytkownika: Klaudia_150
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Do T-Mobile weszłam aby zapytać o ofertę internetu. W salonie było czysto i schludnie. Spodobała mi się wielkość obiektu oraz dodatkowe siedzenia dla oczekujących, z czym w innych salonach T-Mobile osobiście się nie spotkałam. W salonie wszystkie stanowiska obsługowe były zajęte - musiałam czekać prawie 20 minut na swoją kolejkę. W moim przypadku utrudnieniem był automat wydający numerki klientom - w pierwszej chwili wogóle nie zauważyłam do czego służy, więc oglądałam sobie spokojnie telefony. Dopiero po kilku minutach wchodzący starszy pan poklikał coś na automacie i dostał swój numerek. Wtedy i ja wzięłam sobie taki numerek, choć za bardzo nie wiedziałam, którą z czterech opcji wybrać(wybrałam obsługę klienta). Kiedy nadeszła moja kolej podeszłam do stanowiska, zostałam przywitana, zapytana w czym można mi pomóc, przedstawiłam problem i rozmowę na ponad 2 minuty przerwał nam telefon, który konsultantka musiała odebrać, oczywiście przepraszając mnie za to. W rozmowie z konsultantką dowiedziałam się wszystkiego co mnie interesowało, otrzymałam od niej ulotki, wizytówki, wydruki, a nawet teczkę, w którą pani to wszystko zapakowała. Bardzo podobała mi się obsługa, ponieważ konsultantka była cały czas uśmiechnięta, miała poczucie humoru i oczywiście wiedzę dotyczącą produktów. Razem w salonie spędziłam prawie 40 minut, ale uznaję wizytę za udaną.