Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: K-EX
Treść opinii: Zacznę od plusów, które niestety mają znikomy wpływ na ogólną ocenę mojego kontaktu z tą firmą.Pierwszym plusem jest bardzo miły pan kurier (obsługujący oddział Wałbrzych), z którym jest bardzo dobry kontakt telefoniczny. Najpierw dzwoniłam do niego, aby się dowiedzieć, czy danego dnia wiezie moją paczkę czy jeszcze nie. W dniu dostarczenia paczki kurier zadzwonił do mnie 2 razy, ale nie mogłam odebrać, więc napisał SMS z prośbą o kontakt.Kolejnym plusem jest kultura pracowników na liniach telefonicznych (kontaktowałam się z oddziałem w Zielonej Górze i oddziałem w Wałbrzychu), pracownicy podczas rozmowy nie są opryskliwi nawet w stosunku do niezadowolonego z usług klienta, jakim byłam ja.Na tym plusy się kończą, przejdę do minusów. Czas dostarczenia paczki jest bardzo długi jak na wysyłkę kurierską. Byłam odbiorcą paczki. Nadawca zamówił kuriera w poniedziałek, kurier odebrał od niego paczkę dopiero w środę. Następnie paczka trafiła do sortowni w Warszawie, gdzie leżała do następnego poniedziałku. Następnie została dostarczona do mnie. Zależało mi bardzo, żeby otrzymać paczkę przed weekendem. Według swojego regulaminu firma K-EX miała dostarczyć mi paczkę do piątku, jednak nie wywiązała się z tego. Dowiedziałam się przez telefon, że z powodu niedawno zakończonego weekendu majowego nazbierało się dużo paczek w sortowni w Warszawie i są opóźnienia. Nie mogłam nic zrobić, żeby odebrać paczkę choćby osobiście (mogłam jedynie złożyć reklamację z powodu opóźnienia). Dużą wadą jest to, że jest tylko jedna sortownia w Warszawie. Nadawca paczki jest z sąsiedniego województwa, a paczka od niego pojechała na drugi koniec Polski do sortowni. Ponadto kontakt telefoniczny jest tragiczny. Żeby dowiedzieć się, co się dzieje z paczką, straciłam ponad godzinę czasu. Infolinia jest ciągle zapchana, płaci się za czekanie i słuchanie komunikatu, że konsultanci są zajęci. Natomiast pracownicy w oddziałach nie odbierają telefonów. Trzeba bardzo natrętnie dzwonić, żeby odebrali (np. 15 minut bez przerwy). Być może są zajęci pracą i nie mogą się rozdwoić.W tej firmie dzieje się coś niedobrego, nie polecam.