Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Katarzyna_447

Dotycząca firmy: Bank Millennium

Treść opinii: Otrzymałam dziś telefon z banku Millennium. Zostałam wcześniej o takiej możliwości uprzedzona gdy odwiedziłam bank. Dyspozycja złożona w banku miała być potwierdzona telefonicznie przez konsultanta. Wcześniej w banku złożyłam dyspozycję likwidacji karty kredytowej. Na wstępie zostałam poinformowana, że rozmowa jest nagrywana i poproszono mnie o weryfikację danych. Później zostałam zapytana o powody rezygnacji z karty. Poinformowałam o tym, że byłabym zainteresowana inną kartą kredytową, która daje dodatkowe bonusy. Konsultantka stwierdziła, że może dokonać wymiany karty na nową. Podała mi warunki dla nowej karty, zweryfikowała dane teleadresowe, zapytała o wybór wizerunku na karcie (do wyboru były dwie opcje). Poinformowała mnie, że karta przyjdzie do mnie pocztą w terminie 2 tygodni. Miło, szybko i fachowo. Załatwiłam to co chciałam.