Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Green Way Bar
Treść opinii: W pięć osób odwiedziliśmy ten lokal żeby usiąść, porozmawiać i czegoś się napić. Ponad połowa stolików była zajęta, jedna pani z obsługi krzątała się między stolikami a druga przyrządzała coś za ladą. Duże, wyraźne menu było widoczne zaraz po wejściu do lokalu. Tablice z ofertą były podzielone na kolory odpowiadające rodzajom dań i napojów. Dodatkowo przy nazwach dań i napojów były dodatkowe oznaczenia dla klientów informujące o składnikach. Niestety, zauważyłem że jedno z dań było błędnie oznaczone, jako nie zawierające glutenu, pomimo wymienienia obok składników, które zawierają gluten. Mogłem to szybko ustalić ponieważ jestem na diecie bezglutenowej od 17 lat. Nasza grupa zamówiła 5 napojów/soków, które zostały dość szybko podane, jednakże nie dostarczone do naszego stolika. Pozytytwną stroną była jakość produktów a także fakt że faktura vat, o którą poprosiliśmy, została nam doręczona do stolika parę minut później (wiele firm wystawia faktury do odbioru następnego dnia).