Opinia użytkownika: Katarzyna_3256
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Ponieważ miałam dziś problem z telefonem komórkowym, udałam się do najbliższego salonu Play aby zorientować się co się dzieje. W salonie było dwóch klientów obsługiwanych przez jednego konsultanta, drugi konsultant siedział przy ladzie. Popatrzył na mnie znacząco więc podeszłam, pan powiedział - słucham? omówiłam swój problem z połączeniem, wówczas pan stwierdził, iż telefon jest zarejestrowany na firmę męża i on nic mi nie może powiedzieć. Byłam rozczarowana zwłaszcza, że maż wyjechał służbowo na trzy dni. Kupiłam więc kartę startową za 5 zł. Nie mogłam sobie poradzić z wyciągnięciem starej karty a pan siedział i patrzył, nie odezwał się słowem na temat usług w tym pakiecie startowym. Obsługa beznadziejna, niekompetentna i leniwa. Pan nie zaproponował mi ani pomocy ani specjalnej oferty tymczasowej.