Opinia użytkownika: Pedro_5
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Klientem tego banku jestem od przeszło 3 lat. Pieniądze w obrębie tego banku przechodzą z prędkością błyskawicy a do innych banków nieco wolniej (w ciągu 24h roboczych, w zależności od tego do jakiego banku pieniądze przelewam). Wszystkie sprawy można załatwić nie ruszając się sprzed monitora swojego komputera. Zakładanie czy zrywanie lokaty jest dziecinnie proste, a przelewy i różne zmiany w koncie dostępne są dzięki hasłom wysyłanym na telefon. W razie jakichkolwiek kłopotów czekają na nas pracownicy mLini dostępni za pośrednictwem internetu jak i mCzatu, z którymi można się połączyć wybierając odpowiednią zakładkę w menu bocznym na stronie naszego konta. W przypadku poważniejszych problemów do naszej dyspozycji oddane są mKioski, których dostępność można znaleźć na stronie internetowej banku.Jednym z dwóch głównych minusów jest wysokość lokat, a raczej ich niskość, ponieważ są one niższe niż w wielu bankach czy to stacjonarnych czy to elektronicznych. Drugim minusem jest wprowadzona niedawno opłata za kartę, choć jest ona niewysoka i łatwo można ją ominąć jest uciążliwa dla osób rzadko używających kart płatniczych.Krótkie przerwy w dostępie do serwisów są nieuciążliwe dla klientów ponieważ są one w godzinach nocnych, a informacja odnośnie takowych jest widoczna dużo wcześniej.