Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Zajrzałam do oddziału Citibanku, żeby dowiedzieć się o warunki korzystania z karty kredytowej. Gdy weszłam, nie było tu innych klientów oprócz mnie. Zostałam zauważona i przywitana przez pracownika siedzącego przy stanowisku najbliżej wejścia. Doradca zapytał miło jak może mi pomóc i zaproponował coś do picia. Pracownik zaprezentował mi 2 rodzaje kart kredytowych i przez większą część rozmowy skupił się na korzyściach w postaci zniżek na zakupy u partnerów Citibanku przy płaceniu tą kartą. Dopiero pod koniec rozmowy doradca wspomniał o opłacie miesięcznej za używanie karty, tak jakby było to niezbyt ważne dla klienta. Pracownik był przyjaźnie nastawiony do klienta i stosował zwroty grzecznościowe w czasie rozmowy. W oddziale było dosyć ciepło, choć jeszcze nie było upałów na dworze. Stanowiska obsługi są tu tak ustawione, że nie słyszałam szczegółów rozmowy, gdy przy okienku obok pojawił się klient. Ogólnie rozmowa przebiegła w miłej atmosferze i uzyskałam potrzebne mi informacje.