Opinia użytkownika: CiociaKlocia
Dotycząca firmy: Allegro
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy zakupów na portalu allegro.pl. Jestem fanką zakupów internetowych. Odkąd tylko mogłam, korzystałam z nich masowo. Głównie kupuję, ale czasem także sprzedaję. Niestety od pewnego czasu zaobserwowałam spadek jakości usług w tym portalu. 1. Pisząc w jakiejś kwestii spornej do obsługi allegro możemy jedynie liczyć na otrzymanie informacji, że naszą sprawę należy załatwić na policji. 2. Zawyżanie cen za przesyłkę przez niektórych sprzedających. Nikt tego nie kontroluje! To jest skandal gdy sprzedający za towar o wadze ok 300 g i niewielkiej wielkości oczekuje 15 zł za list polecony i za każdą kolejną sztukę np 5 zł dopłaty! 3. Niektórzy sprzedawcy oferują zakupy długoterminowe, niestety po upływie dwóch miesięcy towary znikają z listy naszych zakupów i nie ma możliwości zapłacenia za nie przez "płacę z allegro", dodatkowo często aukcja zostaje przeniesiona do archiwum i nie ma w niej wglądu. 4. Program ochrony kupującego to jakaś kpina. Procedury s tak długotrwałe i wymagają wiele zachodu, że wielokrotnie po prostu nie opłaca się w to brnąć. Obsługa mailowa jest szybka, jednak nie zawsze da się załatwić sprawę, która nas interesuje.