Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Zdarzyło mi się zareklamować obuwie w Deichmannie. Wchodząc do sklepu nie od razu skierowałem się do lady kasowej, ale rozejrzałem się po sklepie. Było niewielu klientów. W sklepie było czysto i przyjemnie. Buty poukładane wg działów: męskie, damskie, dziecięce, sportowe. Wszystkie były oznaczone wywieszkami z ceną. Nim zdązyłem podejść do kas, pani z obsługi zapytała, czy może w czymś pomóc? Kiedy przedstawiłem powód wizty w sklepie, od razu poprosiła o buty. Nastepnie spisany został kwestionariusz reklamacji i - ku mojemu zdziwieniu - pani powiedziała, że mogę wymienić buty w tej samej cenie, od razu, bez problemu. Zgodziłem się na preopozycję i już po 5 minutach miałem na nogach nowe buty. Po raz pierwszy spotkałem się z takim sposobem reklamowania - minimum formalności, odpowiednie poodejście do klienta. Bardzo miłe i pozytywne zaskoczenie. Buty sprawują się dobrze.