Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Auchan

Treść opinii: Moja wizyta związana była z chęcią zakupu artykułów spożywczych oraz drobnych produktów odzieżowych typy T-Shirty, spodnie i inne . Po wejściu do sklepu dał się zauważyć dość wyraźny ruch przy kasach, spowodowany prawdopodobnie porą powrotów ludzi z pracy. Pomimo tego nie zauważyłem dużych kolejek w związku z tym nie zostałem zniechęcony do zrobienia zamierzonych zakupów. Po udaniu się w miejsce gdzie znajdują się towar z odzieżą, zacząłem poszukiwania interesującego mnie produktu. W kilku przypadkach zauważyłem że towary są poprzenoszone z innych miejsc niż widniejące na metce i w związku z tym nie miałem możliwości weryfikacji czy cena podana na danym stanowisku jest ceną danego produktu. Brakowało mi w najbliższej odległości czytnika cen do którego niestety trzeba się było pofatygować dwie alejki dalej. Podobna sytuacja była w przypadku stoiska ze spodniami. Również były częściowo pomieszane produkty z różnych stoisk i trudno było ustalić czy dany produkt kosztuje tyle ile jest podane na stanowisku czy nie ? Wydaje mi się że w okolicach stanowisk z odzieżą brakowało osoby, która by była pomocna przy np. poszukiwaniu danego produktu lub towaru oraz ewentualnie w miarę możliwości "porządkowała" półki i stanowiska z towarami. Oczywiście nie musiała by ona tam być na stałe, ale podczas moich zakupów , które trwały ok. 1,5h nie zauważyłem takiej osoby, a zamieszanie na pólkach i stanowiskach w miarę upływu czasu i ilości kupujących było coraz większe. Kolejna kwestia której mi zabrakło na stoiskach z odzież to brak luster do sprawdzenia wyglądu np. kupowanego T-Shirtu . Niestety nie zawsze jest się z osobą towarzyszącą na zakupach i takie lustro dało by z pewnością większą zachętę do nabycia lub też nie danego produktu ewentualnie do zmiany na inny. Jest oczywiście kilka alejek dalej stoisko z lustrem ( jedno na cały dział oraz przymierzalnia) ale fatygowanie się z jednym podkoszulkiem do sprawdzenia wyglądu i podpatrzenia jak "leży" niestety nie działa zachęcająco do takich działań. Myślę że takich luster- chociażby przenośnych- powinno być kilka na całym dziale z odzieżą ! Po wybraniu towarów z działu odzieżowego udałem się na stoisko warzyw i owoców . W tym dziale było wszystko OK , nie zauważyłem jakichkolwiek zniechęcających lub niepokojących przypadków, które by dały się zauważyć jako negatywne ! Po dokonaniu zakupów jeszcze na kilku działach po ok. 2 godzinach od momentu wejścia do sklepu udałem się w kierunku kas. Wybór kas był stosunkowo duży, zazwyczaj największa ilość osób oczkujących to były dwie lub trzy . Po odczekaniu w kolejce do kasy ok 4-5 minut , przywitała mnie Panie kasjerka słowami i pytaniem "Dzień dobry - czy posiada Pan kartę Skarbonka" Po podaniu karty Pani przystąpiła do skanowania produktów oraz wkładania je w miarę możliwości danymi partiami artykułowymi do siatek znajdujących się w obrębie kasy. Bardzo podoba mi się ta forma pakowania towarów, ponieważ Panie dość skrupulatnie segregują produkty i wkładają je do torebek . Po zakończeniu pakowania i uiszczeniu opłaty Pani kasjerka pożegnała mnie zachęcającym do widzenia i zaprosiła ponownie do wizyty oraz wręczyła ulotkę konkursową. Ogólnie oceniam wizytę w sklepie jako udaną i jestem zadowolony zarówno z zakupów jak i obsługi personelu.PozdrawiamMirosław G.