Opinia użytkownika: Krzysztof_1283
Dotycząca firmy: Toyota
Treść opinii: Ocenie podlega serwis samochodów zlokalizowany w salonie Toyota w Kielcach.Firma ma zdecydowanie za mało pracowników, którzy mogliby na bieżąco obsługiwać zlecenia klientów.Na wstępie wita nas kilka osób, możemy podejść do jednego z 4 stanowisk obsługi klienta, jednakże po przyjęciu naszego samochodu musimy uzbroić się w ogromną cierpliwość.Samochód po wjechaniu na warsztat czeka na swoją kolejkę nawet godzinę. Telefonicznie, czy już nawet na miejscu, nikt nie informuje, że taka sytuacja będzie miała miejsce. Raz tylko zostałem uprzedzony, że wymiana kół potrwa ok godziny(!!!). W rzeczywistości wyszedłem z salonu po prawie dwóch godzinach.Ja niestety nie jestem w stanie zmienić serwisu, gdyż jeżdżę samochodem służbowym.Dla każdej innej osoby, która może zmienić koło lub dokonać drobnej naprawy gdzieś indziej, gorąco odradzam to miejsce.Jedyny plus to możliwość skorzystania z kącika kawowego.