Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Sklep ma duży, czysty parking. Przed wejściem znajduje się dużo wózków, których użycie nie wymaga konieczności używania monet. W środku dostępne są także koszyki. Dział z owocami wygląda ładnie i zachęcająco. Ogólnie towar jest dobrze ułożony, brak większych dziur. Jedynie ekspozycja produktów z oferty specjalnej pozostawia wiele do życzenia. Rozłożony jest on w kilku miejscach w sklepie w sposób nieuporządkowany i sprawiający wrażenie chaosu. Pracowników obsługi nie widać na sali sprzedaży, sklep ma wyraźne braki kadrowe. Największą bolączką tej placówki są kasy. Żadna z kilku normalnych nie była otwarta, za to z czterech kas samoobsługowych nie działają trzy. Przy jednej działającej jedna pani z obsługi pomaga klientce nie radzącej sobie z tą formą obsługi. Takie sytuacja prowadzi tylko do niepotrzebnych kolejek i irytacji klientów. Pani z obsługi z kolei zamiast usiąść na tradycyjnej kasie udziela mi wskazówek, mimo braku takiej potrzeby. Same kasy obsługowe co chwila ujawniają błędy w oprogramowaniu, co wymaga interwencji pracownika. Reasumując, system płatności za zakupy wymaga poprawy.