Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Na parkingu przed sklepem bardzo dużo śmieci, papierków, kubków, puszek po napojach, paragonów. Śmietniki przepełnione. Po wejściu do sklepu zauważyłem brudną podłogę, papierki, folie z palet. W sklepie były aktualne gazetki. Wygląd i zachowanie personelu oceniam dobrze. Pani po zapytaniu o produkt zaprowadziła do produktu, o który pytałem. Trudności ze znalezieniem czytnika cen. Po jego znalezieniu trudności w dostępnie do niego, gdyż był zastawiony towarem. Bardzo negatywnie na moją ocenę sklepu wpłynęła jakość warzyw i owoców, a także pieczywa. Brokuły zwiędłe brązowe, rzodkiewka zgniła, ogórki zwiędłe, papryka zgniła i spleśniała - warzywa nie nadające się do sprzedaży. Pieczywo nieświeże - twarde i gumowate. Po podejściu do kasy zostałem mile i grzecznie powitany i obsłużony. Przede mną w kolejce stało 9 osób, pomimo to nie otwarto drugiej kasy (otwarta była tylko jedna).