Opinia użytkownika: Palbertino
Dotycząca firmy: AUTO-PARTNER-VAG
Treść opinii: Ze względu na to, że pojawił się w moim aucie problem z zawieszeniem postanowiłem skorzystać z usług zakładu mechaniki pojazdowej specjalizującej się w serwisie aut grupy Volkswagen. Oczywiście, chciałem trafić do możliwie najlepszego mechanika dlatego wcześniej zrobiłem rozeznanie wśród znajomych. Padło na serwis PUH Auto Partner VAG znajdujący się na ulicy Krzywoustego 8a w Słupsku. Udałem się pod podany adres (wcześniej umawiając się telefonicznie)... i okazało się, że ulica Krzywoustego się skończyła, a zakładu nie mogę znaleźć. Dopiero skręt w lewo w zdewastowany teren "pokolejowy" (bliskość torów kolejowych i warsztatów PKP) pozwolił dotoczyć się do warsztatu(tak, dotoczyć, bo droga betonowo-bita wygląda tam jak po ataku meteorytów) nie gubiąc całkowicie zawieszenia. Sam warsztat został umiejscowiony w dużym i wysokim przemysłowym garażu witającym klienta dwoma szeroko otwartymi dwuskrzydłowymi drzwiami. Przed warsztatem jest parking na kilka samochodów (wolne miejsce się znajdzie). O ile dojazd i położenie serwisu jest naprawdę fatalne o tyle wnętrze warsztatu robi bardzo pozytywne wrażenie. Jak na warsztat samochodowy jest tu czysto (!), ani śladu jakiegokolwiek bałaganu narzędziowego, wszystko pomysłowo ułożone, ściany odświeżone. Po prostu, widać, że zakład jest zadbany. Przy dwóch podnośnikach krzątało się dwóch mechaników w czystych (!) kombinezonach, właściciel i pracownik. Mili, uśmiechnięci i gotowi pomóc. Autko od razu powędrowało na podnośnik, dokonano oceny usterki, wskazano mi co jest uszkodzone, co trzeba wymienić, a następnie poinformowano o cenach części i cenie za robociznę. Dodatkowo, szef, poinformował mnie o czasie w jakim dokonana zostanie naprawa czym zostałem bardzo mile zaskoczony. Trzy godziny miały wystarczyć. Po wyznaczonym czasie udałem się po auto, które już czekało naprawione na przywarsztatowym parkingu. Otrzymałem rachunek wraz z wyszczególnieniem dokonanych napraw i kosztów. Cena bardzo przystępna bo osobiście nastawiony byłem na znacznie wyższy koszt.