Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: W miesiącu wrześniu 2011 r. przedłużyłem umowę z siecią Vectra. Zamówiłem dekoder TV HD z PVR. Przybył do mnie monter zainstalował dekoder i było ok. Po 2 dniach zadzwonił do mnie i powiedział, że modem kablowy w dekoderze nie działa więc musi przyjechać ustawić go ręcznie. Przyjechał i mimo wielu prób nie zdołał go uruchomić. Na odchodne powiedział, że za jakiś czas wróci z innym dekoderem. Po 2 miesiącach /w listopadzie 2011/ czekania nikt się nie zjawił. Zadzwoniłem na infolinię i przedstawiłem problem. Pan zweryfikował moje dane i powiedział mi,że przekazuje sprawę do biura w Starachowicach. Czekałem kolejne 2 miesiące i w styczniu 2012 r. napisałem e-maila do siedziby firmy. Dostałem zwrotnego z prośbą o opisanie problemu. Uczyniłem to ponownie. Powiadomiono mnie o przyjęciu zgłoszenia i nadaniu mu numeru. Jakiś czas później otrzymywałem drogą e-mailową instrukcję jakie czynności mam wykonać z dekoderem aby działał poprawnie. Kiedy odpisałem, że nic to nie daje polecono mi zdać ten dekoder w biurze gdzie otrzymam nowy. Pod koniec stycznia 2012 r. wymieniłem dekoder, który także nie widzi modemu kablowego, nie przyjmuje ustawień fabrycznych i sam wyłącza telegazetę. O problemie tym ponownie e-mailem powiadomiłem osobę z którą pisałem wcześniej. Niestety w tym przypadku zostałem już całkowicie zlekceważony ponieważ nikt mi nie odpisał. A fakty są takie, że od 9 miesięcy używam sprzętu, który nie jest w pełni sprawny /A ZA TO PŁACĘ/, sam musiałem wykonać instalację /A ZA TO TAKŻE ZAPŁACIŁEM/ i wreszcie z problemem zostałem pozostawiony sam sobie. Firma upadnie jak przestanie dbać o swoich klientów, tym bardziej, że już niedługo wyrośnie jej konkurencja w postaci naziemnej telewizji cyfrowej.