Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Zara
Treść opinii: Obserwacja dotyczy procedury zwrotu, gdyż znalazłam podobną rzecz w innym butiku za 50% ceny. Gdy podeszłam do kasy i poinformowałam kasjerkę o chęci zwrotu produktu przyjęła to z uśmiechem w sposób naturalny. Zapytała o powód zwrotu i poinformowała, że zwrot przyjmie menadżer a następnie poprosiła Panią menadżer do kasy. Menadżer sprawdziła zgodność produktu z paragonem i zaproponowała wymianę na inną rzecz ale odmówiłam. Sprawnie i bezproblemowo dokonała zwrotu, poprosiła o podpis na dokumencie potwierdzającym zwrot, sama również podpisała dokumenty w mojej obecności. Kasjerka zwróciła mi pieniądze po czym zostałam pożegnana i zaproszona do ponownej wizyty. Obie panie były bardzo uprzejme i uśmiechnięte, zachowanie bardzo profesjonalne.