Opinia użytkownika: Asupra
Dotycząca firmy: Praktiker
Treść opinii: Udałam się do Praktikera w celu zakupienia dywanika, oraz chciałam zorientować się we wzorach wykładzin dywanowych i czy możliwy jest zakup kawałka o określonym wymiarze. O ile dywanik znalazłam bez trudu i wybrałam najbardziej mi odpowiadający o tyle z zastaniem pracownika na odpowiednim dziale był kłopot. Musiałam dłuższą chwilę poczekać na osobę, która odpowie na moje pytanie. Ekspozycje w sklepie były bardzo estetyczne i odpowiednio zachęcały klienta do chociażby zapoznania się z nimi. Przy kasie kasjerka dopytywała każdego klienta o kod pocztowy i dzielnicę zamieszkania nie wyjaśniając do czego jej ta wiedza, pytała także o kartę na punkty, a że takiej nie posiadam to zapytałam gdzie mogę ją założyć. Pracownica skierowała mnie do działu informacji. Tam w ciągu 2 minut założyłam kartę, oraz uzyskałam tymczasową kartę.