Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Strona dostępowa do bankowości internetowej BZ WBK została zaprojektowana prawie perfekcyjnie, jest przejrzysta, prosta w obsłudze i podoba mi się.Jest po prostu funkcjonalna, można wynonać prawie wszystkie operacje bez pośrednictwa doradcy. Bank Zachodni stara się aktualizowac stronę i zabezpieczenia na bieżąco. To bardzo ważna wiadomość. Współpracują tez z użytkownikami strony, zbierają opinie. Jeśli zdarzy się skorzystać z doradcy, nie spotkałam się z niekopmetencją, długim oczekiwaniem na odebranie telefonu, czy odpychaniem załatwienia sprawy do kolejnych doradców. Są naprawdę skuteczni w obsłudze swoich klientów. Mam jedno ale, nigdzie na stronie nie ma żadnej wzmianki o godzinach sesji eliksir, a to bardzo istotna informacja, a trzeba jej szukać w sieci.