Opinia użytkownika: Kinga_319
Dotycząca firmy: INGLOT
Treść opinii: Do salonu wybrałam się w konkretnym celu-zakup lakieru do paznokci. Jednak nie wiedziałam jakiego koloru szukam. Juz od progu słowami "dzień dobry" przywitałamnie uśmiechnięta pracownica. Była ubrana na czarno a na plecach koszulki miała logo firmowe. Oczywiście odpowiedziałam. Chwilę po tym pracownica zapytała "czy mogę Pani jakoś pomóc?" Uceszyłam się z tej informacji ponieważpotrzebowałam rady w doborze koloru lakieru do paznokci. Sprzedawczyni pokazała mi regał z kolekcją lakierów blyszczących, z drobinkami brokatu i nowości. Niestety było ich tak dużo, ze nie wiedziałam na który mam się zdecydować. Widząc moje niezdecydowanie pracownica zaproponowała mi przetestowanie na własnych paznokciach konkretnego koloru lakieru do paznokci. Bardzo się ucieszyłam na taki pomył. Wypróbowałam trzy kolory i zdecydowałam na nowość w kolorze głęgokiego różu. Po pomalowaniu paznokci pracownica zaproponowała, że lakier mozemy myć jeśli mam takie życzenie. Jednak podziękowałam bo chciałam zostawić te kolory. Lakier kosztował mnie 20 zł. Był to bardzo dobry wybór, lakier nie odpryskuje i ma ładny połys na paznokciu. Oczywiście w salonie jest mozliwość płacenia kartą co znacznie ułatwia transakcję. Do zakupu lakieru zaproponowano mi zakup zmywacza do paznokci, jednak nie potrebowałam tego artykułu. Cały salon jest utrzymany w kolorze białym i czarnym. Wszedzie na półkach są testery które można śmiało wypróbować, także każdy zjadzie odpowiedni dla siebie artykuł. Po każdym z prezentowanych artykułów widnieje cena i opis prouktu. Przy stanowisku kasy znajduje się dużo kosmetyków, jednak sama kasa z komputerem i terminalem są wyróżnione na czarnym biórku. Na koniec transakcji pracownia również z uśmiechem podziekowała mi za zakup i pożeganała mnie. Lakier dostałam zapakowany w małą firmową reklamówkę wraz z paragonem.