Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: Wracając z Mazur, zajechaliśmy do KFC do DriveThru. Chcieliśmy zamówić 3 razy Pocket i 2 razy zestaw Smart. Pani przyjmująca zamówienie oznajmiła, iż skończyły się placki ziemniaczane do Pocetów i możemy zamówić je bez placków. Na pytanie, czy w związku z tym możemy liczyć na jakaś promocję (sprzedaż nie kompletnej kanapki) dowiedzieliśmy się, że nie ma takiej opcji. Na prośbę wskazania innego adresu KFC, usłyszeliśmy "nie wiem". Zamówiliśmy 3 pockety bez placków. Przy zamawianiu Smartów, Pani tradycyjnie zaproponowała dużą porcję frytek. Sam odbiór zamówienia oraz płatność kartą kredytową był bez najmniejszych problemów. Szybko i sprawnie. Byłoby dobrze, gdyby do zamówienia dodawać więcej serwetek.